was vreselijk omdat

Are you passionate about the character of Dracula in a more general way...? Then this is the place for you! Come and discuss or share your thoughts on the famous 'Prince of Darkness'.

was vreselijk omdat

Postby lasky1994 » Jan 21st, '19, 06:26

Waar heb je geslapen en gegeten? We hadden een VW Transporter Kombi, wat fantastisch was, en een goede vriend, Tom Jones, bemande voor ons. Dit betekende dat we ons altijd voedden, belachelijk smalle en steile rijstroken insloegen, opzeggend met hoe ondankbaar, chagrijnig en stinkend ik was, naar buiten rennende om me midden in de Adidas ZX 700 Damen nacht te ontmoeten in apocalyptische stormen en waarschijnlijk duizend andere dingen Ik weet het niet eens. Die man is een wonder. En hij maakt een gemene "custard surprise". Hij zal me nog steeds niet vertellen wat erin zat.

Hoe was Asics Gel Lyte 5 Femme je lichaam bestand tegen 630 mijlen? Ik kreeg veel probleempjes - in feite was elke eerdere blessure die ik ooit had gehad, alsof het nooit was weggeweest - maar het was verbazingwekkend hoe mijn lichaam het leek te verwerken, versterken en Nike Roshe Run Femme overwinnen. Ik herinner me op dag acht dat ik me realiseerde dat mijn benen fantastisch, heel goed aanvoelden - een eerbetoon aan mijn coach, Ian Sharman. Mijn voeten kregen een beetje genoeg en blaren naar het einde toe, maar voeten kunnen zo belangrijk zijn.

Wat was het laagste punt? De tijd dat Mark het moeilijk had, was vreselijk omdat ik kon zien hoeveel hij Nike Air Pegasus 83 Mujer wilde doorzetten. Ik veronderstel dat ik steeds moe werd - ik was gemiddeld drie uur slaap per nacht, daarna twee nachten voor de laatste twee nachten - het was moeilijker om te onthouden om ervan te genieten. Ik liet mezelf onder druk Nike Air Max 97 Womens voelen door de taak en het voelde soms meedogenloos: ja, je hebt 60 mijl gedaan, maar er zijn er nog 200 te gaan. Ik viel op een gegeven moment in slaap. Ik heb ook een beetje gehuild, vaak maar een burst van vijf seconden. Ik denk dat dat gewoon pure vermoeidheid was, mijn kinderen miste en me schuldig voelde omdat ik niet bij ze was. Maar na een snel huilen voelde ik me weer geweldig. Ik adviseer een snelle dagelijkse snik voor iedereen.

En het hoogtepunt? Het landschap was heel bijzonder. Zoveel mooie baaien, baaien, stranden en ruige kliffen. Ik zag herten, zeehonden, egels, dassen, vossen Asics Gel Lyte 3 Mujer die konijnen achtervolgden. Maar ook mensen waren zo behulpzaam toen ze zich realiseerden wat ik aan het doen was. Ik kreeg vaak contant geld voor mijn fondsenwerving of gratis maaltijden, gratis ritjes met de veerboot en snoepzakken. www.comptoirdumenage.fr Mensen zijn geweldig. Yay voor mensen!
lasky1994

Return to The Universe of Dracula - General