bovenkant gebonden

Are you passionate about the character of Dracula in a more general way...? Then this is the place for you! Come and discuss or share your thoughts on the famous 'Prince of Darkness'.

bovenkant gebonden

Postby xiaoxiangyu » Feb 14th, '19, 09:06

Veel klanten die naar Northern Runner komen, zijn op Adidas Zx 700 Damen zoek naar een hardloopschoen die al hun hardloopbehoeften dekt. Het is niet mogelijk om een ??schoen te hebben die goed beschermd is voor je weg en die ook grip en wendbaar genoeg is om je door het Nationale Cross Country te rijden. Het is echter mogelijk om een ??off-roadschoen veelzijdig genoeg te hebben om paden te lopen, die nog steeds genoeg demping bieden om u comfortabel van uw huis naar de paden op de stoep te brengen (of zelfs een korte wegrace te overleven).

"Ze voelen steviger aan en reageren sneller, zodat je voet" weet "dat het de grond heeft geraakt en zich verspreidt om schokken op te vangen en je vervolgens naar voren brengt."

De Inov-8 Parkclaw 275 GTX is zo'n schoen.Adidas Stan Smith Femme In essentie is de Parkclaw de goed ontvangen Roadclaw 275 met meer agressieve grip, van grotere studs op de buitenzool. Het heeft dezelfde Nike Air Pegasus 89 Womenstussenzool van Powerflow + (de meest dempende tussenzool van Inov-8) en biedt een 10% betere schokabsorptie en 25% meer energieterugvoer dan standaard tussenzolen. Inov-8-schoenen zijn echter niet zacht en 'sponsachtig' zoals veel schoenen op de markt. Ze voelen steviger aan en reageren sneller zodat uw voet 'weet' dat hij de grond heeft geraakt; uitspreiden om schokken te absorberen en je meteen naar voren te laten springen.

Bij off-road betekent dit ook dat de schoen responsiever is wanneer u van richting verandert of hard aan het werken bent op een steile heuvel. We vonden dit bij het voltooien van onze tests rond Lobley Hill in Gateshead, die bestaat uit een mix van stevige korrelige tracks, Nike Air Max Tavas Damen modderige enkele tracks door het bos en open grasvelden. De Parkclaw 275 GTX was veelzijdig genoeg om op al deze oppervlakken goed te voelen. Het had ook genoeg kussen om een ??mijl op de weg naar Lobley Hill te doen. De Tri-C buitenzool is een combinatie van drie rubbers die vari?ren van een zeer gripvast rubber tot een duurzamer soort duurzaam rubber. De grip is erg merkbaar op natte rotsen of asfalt en zorgt ervoor dat je je goed voelt wanneer je in de schoenen loopt.

Als de winter is aangebroken en de velden en paden slanker zijn, komt de extra grip die de Parkclaw 275 biedt, tot zijn recht. De nokken zijn iets langer en meer uitgespreid om modder te verminderen die de buitenzool verstopt.

De bovenkant van de Parkclaw 275 GTX is een van de eerste sleepschoenen die de onzichtbare pasvorm van Gore Tex gebruikt. In deze schoenen Nike Air Max 90 Homme is de Gore Tex rechtstreeks aan de bovenkant gebonden, dus in tegenstelling tot traditionele Goretex-producten is er geen binnensok en is de bovenkant niet dik en stijf in vergelijking met een mesh-bovenschoen. Deze constructie vermindert de opname van water aanzienlijk en droogt 50% sneller dan een standaard Goretex-model. Omdat het bovendeel lichter en flexibeler is, voorkomt het dat drukpunten en mogelijke blaasvorming kreuken. Het bovenwerk van Goretex, zoals elk waterdicht bovendeel, is van oudsher erg warm om in te rennen. Eerder heb ik een paar schoenen zo heet gevonden dat ik ermee stopte om te rennen vanwege het zweten en het daaropvolgende ongemak. Ik ben erg verrast door Gore's Invisible Fit Technology. Hoewel het niet het hoogtepunt van de zomer is en de warmste temperatuur waar ik in heb gereden ongeveer 14 graden is, is Adidas Nmd Femme de Parkclaw 275 GTX niet warmer dan die van mijn andere hardloopschoenen met een mesh bovenwerk.
xiaoxiangyu

Return to The Universe of Dracula - General